11 Mayıs 2013 Cumartesi

SİNEK VIZILTISI

bunaldım artık.
ve o insandan inanılmaz hoşlanmıştım
oda benden.
2mizde buluşmak için sabırsızlandık
ve koptu 1den?
iğrenç 1şey!
çok iğrenç
çok iğrenç!
telefon yazılım ve pc sistemlerle
özel hayat hırsızlığı?
bu ara çok yaygın,
kişiliksizler tayfasının kullanım alanı
yaş 30 sevgilisi yok,
belli ilgilenende yok?
gelmiş özel hayatımla
kendine hayali aşk doktrini yaşatmaya
vah zavallı vah zavallı...
ben 30 yaşımdayken kızım,
etrafımda bin bir aşık?
çıtıpıtı fıstık vıcır vıcır ,
yerinde durmaz hayatdolu genç kızdım,
ben 41 şuan
yine hayatdolu fıstık?
sen 30 şuan  iş bitmiş?
sinek vızıltsı varlğın,
mide bulandıran.
şap die 1vursam
duvarda yapışıp kalacak,
öylece yok olacak?
verdiğin rahatsızlık
sinek vızltısı,
sinek vızltsı
fakat zararı büyük mide bulandıran.
bunaldım artık bunaldım.
yeter artık afişte
defol git hayatımdan!

söz:BİLGE İBİK
copyright reserved!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder