12 Ekim 2013 Cumartesi

Kötü 1 sessizlik var şuan,çok uzun zamandır var....çooook uzun zaman oldu....
İstediğim en çok şey ,sevmediğim ;fakat sürekli rahatsızlık veren  şahsiyetler yok olsun.
Evet maalesef haala aynı şeyleri söylüyorum,çünkü haala o pislikler siktir olup defolmadı yaşamımdan.
Ben daha çok aşşağılıyorum,daha çok küçük görüyorum.
Kendi kendine patrdayan zavallı sarà hastalarına benzetiyorum bu amansız sapık hallerini?
Bilinçleri kayıp,şahsietleri yok olmuş öööylece ortalıkta haaala bana patr patr patrdayan zavallılar.
Okadar tiksinti uyandırıcı ve zavallıki halleri gözümde;1 böceğin kafasnı ezer gibi ayakkabmla üstlerine basıp patrdamalarna son vermek için kafalarını ezmek istiyorum.
Hayr bu sefer sadece iyilik yapmak,onları acımasız patrdamalarndan kurtarmak amacım.
Yani çok acıdığm için,can çekişmelerini daha fazla görmek istemediğim için yaşamlarına son verme arzusu duyuyorum.
TAMAMEN iyi niyetten iyilik yapmak maksat,VALLA!

3 yorum:

  1. bilge hanım siz iyi kalpli, büyük hayalleri olan, kocaman yürekli bir hanımsınız. dünyada kötü insan çok, özellikle bizim televizyon ve iletişim sektöründe daha çok malesef. artık size kötülük yapanları unutun lütfen sürekli bunları düşünmeyin. böyle yaparak en büyük kötülüğü kendinize yapıyorsunuz. sağlık ve başarı dolu bir hayat diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben bana kötuluk yapanları düşunmuyorum onlar haala kendilerini hatrlattrmak için patrdayarak bana rahatszlk veriyor.daha bugün 5 ocakta vefat eden kefimin mezarına gitmek için evden çktgmda kapimn önune oldurulerek bıraklmış kedi yavrusu buldum.bu iğrençlgi yapanin viddi 1 akl hastası olduğu hertürlu ortada olan zavalli miniknkediye olmuş annedide yazık gelmiş yavrusunun ölüsunun yanına ağlıyordu miyav miyav.... ben bakn düşunmuyorum bana kötuluk yapanları hrgun mutlaja 1iğrençlkle yaşamima böyle rahatszlk veriyorlar istem dışı sinirleniyor kızıyorum.bu insanları durdurmayı beceremeyen adliyelerere savcılarada kızıyorum.yaptkları şey hayatmn dinginliğini bozmak haybeden maddii manevi yokluk mutsuzluk bana yaşamak.onları yaşamimda istemediğm için.

    YanıtlaSil
  3. evinizin giriş kapısına dışarıyı görebilecek bir şekilde kamera falan yerleştirseniz? elinizde görüntü gibi net somut kanıtlar olmadıkça savcılar da polis de hiçbir şeye inanmaz aksine sizi suçlar boşa oylaıyorsun devleti diye. bence düşünün bu kamera işini derim

    YanıtlaSil