31 Ocak 2013 Perşembe

 
ÇOK KÖTÜ
 

Bu aralar çok sinirliyim,
Sebebi sen misin?

Sebebi evet
Sensin,sen!

Hani araba yol alırken, gayet hoş otobanda.
Küt diye aniden, karşısına çıkan 1cisme toslar.
O  olağan seyrederken, olağan  hızın yarattığı,
Ani çarpma etkisi,
Aracı paramparça yapar.
İşte öyle 1 hal içindeyim.
Paramparça!

Duygum,
Algım
Hissiyatım
Ruhum
Muhakemem
Paramparça!

Bedenimin her hücresinde,
Yayılan kötü 1 enerji,
Basınç var!
 
Günlerdir Kaskatıyım,
Gerginim.

Dahası,
Beni dahada çok geren,
Rüyalarımdada yoksun?

Oysa ,

Hep rüyalarımdaydın....
Seni hep görüyordum.

Şimdi ne sesini duyuyorum,
Ne yazını okuyorum,
Nede rüyamda yüzünü görüyorum.
Yok oldun.

Bu sefer ,
Gerçekten
Yok oldun.

Daha öncekinde
Hep yanımdaydın.

Evet, hep benleydin.

Rüyamda,
Odamda, ben uyanıkkende.

Şimdi hiç yoksun.

Sen gerçekten,
Yok oldun.

Ne kavgamız vardı,
Nede kalp kırgınlığı?

Sözlerimiz vardı hatta,
1daha hiç ,
Üzmeyecektik 1birimizi.

İşte bu çarpma etkisi,
Bu yüzden.

Öylece kaldım.
Kasılmış,gerilmiş....

Kötü,

Çok kötü....

Kötü hissediyorum.







söz:BİLGE İBİK
copyright reserved!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder