3 Şubat 2013 Pazar

ALIN ŞUNLARI
 
 
Neler yaşıyorum?
Aşkım tacizemi uğradı?
Hay evveet uğradı ,uğradı...
Kimler, kimler taciz etti?
Piyasada, basında, ekranlarda,
Patır patır
Adı soyadı
Dönen kişilikler?
Düşmüşler aşkıma tacize?
Ahha ha ha ha ...
Kala kala
Kalmışlar,
Benim aşkma !
Tacize,
Tazcize !
Ha ha ha
Benim aşkıma tacize!
Kalmışlar!
2 Ünlü var!
puahha ha ha
Eski karı koca!
İşi gücü,
Beeen,beeen,beeen
Benim özel hayatım
Benim cümlem
Benim sayım
Benim özel gün sayılarım
Sevgililerim
Yok böyle 1şey ,
DEMEYİN!
Valla ,
2 Ünlü,
2 Ünlü var!
İşi gücü ben,
Ben!
1 Bakın allah aşkına ,
Duvarlarına.
Benden başka 1şey yok !
Herşeylerinde işlemişler beni,
Acıyorum!
Acıdım!
Valla acıdım!
Bu sefer!
Demekki ?
Şan, şöhret hiçpara etmiyo?
Doyum vermiyo,
Doyum vermiyor,
Onlar hep benim üzerimde...
E alın artık!
Alın artık, 
Şunları başımdan!
Yatakodamdan,
Sevgilimden.
E Alın artık lütfen?
Lütfen şu 2 şizofreni tepemden!
Yazık valla,
Üzüldüm bu defa,
Çok acıdım,
Çooook!
Çoook acıdım!
Alın şunları,
Şu 2 şizofreni artık!
Artık özel hayatımdan!
Aşklarımdan!
Sevgilimden!
YATAKODAMDAN!
DEFOLSUNLAR!
 
 
 
 

söz: BİLGE İBİK
copyright reserved!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder