4 Şubat 2013 Pazartesi

       BİRDE BEN YAZAYIM BİOGRAFİMİ
 
 
BİLGE İBİK KİM ? NERDE DOĞDU ? NERDE BÜYÜDÜ ? SONRA NE OLDU ?
 
İŞTEEEEEE ....
 
 
10Ağustos 1971 DOĞUM ,  Osmaniye
 
1972 - 1984  Almanya Krehfeld  / 7. sınıf bitimine kadar ALMANYA OKULLARI

Anne 5 çocuğu alıp Türkiyeye getirdi,Baba almanyada kaldı.

1984   yaz  Adana :  Almanyadan Türkiyeye kesin dönüş yapan aile çocuklarını Türkiyeye adaptasyon kursları.

Anne tekrar babanın yanına döner,babayıda alıp geleceğini söyleyerek küçük kardeşimle.
 
1984-1985 ortaokul 3 :   3 kardeşle Osmaniye /Tüysüz, Anne baba Almanyada, Adana kayıtları kaçırılmıştı.Tüysüzü bulduk benim okumam gereken ortaokul son sınıf için.

1985 Anne Baba Türkiyeye geliş,1yıl boyunca 1 hafta sonra geleceğiz diye diye 1 yıl beni kandırdılar,bende Almanyaya geleceğim sevmedim Türkiyeyi diyordum. Annem Babam,hemen ama bizde geleceğiz Türkiyeye diyerek beni kandırdı.Bende onları kandırdım 1 yıl boyunca üniversite yıllarımda daha sonra :))

 ve Adana SEYHAN yeşilyurt mh ikamet.
 
1985-1988  Adana Borsa Lisesi+Adana MEM Dersanesi Takviye
 
1989 Adana TOROS Dersanesi Üniversiteyre Hazırlık
1990 Adana MEM Dersanesi Üniversiteye Hazırlık
 
1991-1993  Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi ASTRONOMİ VE UZAY BİLİMLERİ . ikamet: önce 6 ay Beşevler-sonra Tunalı (anneden babadan gizli yaptım, kendim geçtim tunalıya ben tunalıya geçtim dedim sonra anne babaya,Tunalıdaki devlet yurduydu ama giriş gece 11 di,Beşevlerdeki özel yurttu giriş akşam 8 di, gece gezmeleri ve daha çok özgürlük için Tunalıya gittim.)
 
1993 Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi ASTRONOMİ VE UZAY BİLİMLERİ de sabahları matematik derslerine devam etmeme  terk.Bu sabahlar hayatım boyunca bana kötülük olmuştur.(Anneden Babadan gizledim 1 yıl boyunca,kah çeştli promosyon şirketlerinde çalştım,kah gezdim tozdum.tekrar sınava girdim haberleşmeyi kazandım kaydımı yaptım,kaydımı yaptıktan3 ay,toplam1yıl 3ay  sonra ailem öğrendi başka okula geçtiğimi)
 
1994 Ankara Üniversitesi Çankırı Meslek Yüksekokulu HABERLEŞME
 
1995 Temmuz-Ağustos  TRT Ankara Tv de Teknik Müdürlükte ARI-Sefaretler Stüyoları STAJ.
 
1995 Staj bitimi yeni okul döneminde Ankara Üniversitesi Çankırı Meslek Yüksekokulu Radyosunda DJ akşam ve öğlen yemeği saatlerinde + Çankırı fm de dj + öğrencilik
 
1996 Temmuz-Ağustos  Ankara Emek 66 sokağa taşınma ikamet kaydı ve  TRT Ankara TV Prodüksüyon Müdürlüğünde STAJ 
 
1996 STAJ Bitiminde HABERLEŞME devam zorunluluğumun bitmesi keyfii okul uzatma ,sadece uzattığım ders sınavlarına gidip gelme Ankarada kalma.Çeşitli emlak-promosyon şirketlerinde ve yerel 1 gazetede geçici çalışma.
 
1997 Ağustosta TRT Prodüktörü Kerime SENYÜCEL ile yapım ve yönetim prodüktör  asistanlık başlangıcı TRT TELEVİZYON DAİRESİ BAŞKANLIĞI DIŞ YAPIMLAR SERVİSİNDE,
 
1998 TRT DIŞ YAPIMLAR SERVİSİNİN,TRT ANKARA TELEVİZYONUNDA  BELGESEL olarak ayrılması ve HALFETİ SUYA DÖNÜŞEN TOPRAKLAR BELGESELİ START.

ÇEKİMLER
 
1999 başında Cumhurbaşkanlığı köşkünde Belgesel tanıtım kokteyli.
 
1999 ŞUBAT belgeselden ayrılma,maaş ve kadro talebimde anlaşma sağlanmaması nedeni.
 
4 Yıllık Başbakanlık projesi güneydoğuda hiç 1 sağlık sosyal sigortalar güvencem ve resmii kurum kimliğim yoktu.4 yıl boyunca bu koşullarda huzur ve sağlıkla çalışmamın imkansızlığını dile getirmeme rağmen,koşullar sağlanmadı.Belgesel ve prodüktör asistanı olarak tek asistandım,tüm basın,araştırma yapım yönetmen yardımcılığı işlerine ben tek başına bakıyor,muhasebeyide zaman zaman ben takip ediyordum.Cumhurbaşkanlığı,Başbakanlık,Genel kurmay iletişim ve evrak takibleri ve işlemleri ile sadece ben ilgileniyordum.Üzerime yüklü bunca sorumluluğa rağmen hiç1 resmi kimlik tanımım sağlanmamıştı TRT tarafından,basında ismim ve resmim kurum yönetmen yardımcısı prodüktör asistanı olarak yer almış olmasına rağmen,günlük yaşamda insanların bana bakışı ile yaşadığım yaşam arasında uçurum oluşmuştu,işimin gereği koşullarda ve imkanlardada yaşamımı sürdürememmekteydim. ciddi maddi+güvenlik krizi yaşıyordum.Bunu dile getrmeme rağmen hiç 1 koşul düzeltilmesi yapılmadı.Mecbur kaldım belgeseli bıraktım.
 
1999-2000 Mustafa Ünal tiyatro saati-Milli piyango çekimlerinde gönüllü asistanlık .
 
2000 Ocak ayında TRT Ankara TV  ye Resmii Kurum Akitlisi olarak dönme meclis tarafından.Eğlence Program Müdürlüğü.
 
Eğlence servisinde başlama.

Muzaffer Sarısözen belgeselinin eğlencede çekimi başlamak üzere olması nedeni ve benim belgesel kökenli asistan olmam nedeni rica ile Muzaffer Sarısözen belgeselinde asistan olarak görevlendirildim TRT Program Müdürlüğünce.
Ali ATAKUL 10 gün sonra asıldı,aşk meşk gibi laflar etti,büyük hayal kırıklığı yaşadım ağlayarak Ankara TV Mdr yardımcılığından başka yapıma görevlendirlme isteğimi ilettim.Kabul edildi...
 
Yapım değişikliğinden sonra Mehtap Özgül le (şişko kadın)NANE LİMON KABUĞU-Belgin Güvenle KLİP SAATİ programlarında 1 süre görev .
 
2000 Temmuzda TRT Ankara TV Müzik Programları Müdürlüğü MUCİZENİN ADI İNSAN  programına program müdürlüğünce çekildim.Başladığımda 4 asistan vardı ,ben başlayınca hepsi bıraktı yapımı ben tek asistan çalıştım.PROGRAM TANITIM KOKTEYLİ  yaptım,Hilkat SAYDEMİR i igna edip, Kerime Senyücele NİSPET .
 
 
2000 sonu Muhsin Yıldırım ekibine katıldım ,kısa süre sonra Mehmet Şişmanla  çalışırken 2001 ocak sonu ANKARA TV Mdrlüğünce kadro çalışması gereği Ankara Tv Prodüksüyon kaynakları Mdrlğne çekildim. Alt yazı operatörlüğü ve Resim Seçicilik kurslarına  marta kadar tabii oldum.Ve mart ayının ilk haftasında Resim Seçici olarak TRT Devamlılık Rejilerinde görev almaya başladım.2002 de Aşağı Ayrancıya taşındım,kurum servis şöförleri sorun çıkartması nedeni burdan tekrar emek 74. sokağa  taşındım,burdada kurum personeli ersan ışık nedeni ev arkadaşımla tartışmam nedeni gop kader sokağa taşındım,burdada ersan ışıkla kavga sonu 16.2.2003 te 6 kat yüksekten düştüm 5 ay yürüyemedim,martta 2003te  ailem aşağı ayrancıda ev kiraladı,aprtman girişinde kahve vardı,girip çıkarken kahveden rahatsız oluyordum.2004 ağustosta kenneddye taşındım.2005 martta  başında ev arkadaşı aldım eve ,kurallarımı kabul etmesi şartıyla,1.cisi özlem dumandı .Taşınır taşnmaz kural ihlali yaptı ,kendi kendine benim ikametimde iç işleri bakanlğından oldğunu söyledği arkadaşlarını beni dışarda 1kaç kez takip ederken yakaladım,özlem kendi evimde bana baskınlık taslamaya kalktı kovdum. sonrasında eve gelen ev arkadaşları ikamette rahatsızlık yaratmaya devam nedeni yıldıza taşındım.yine ev arkadaşı adayı 1 vatandaşın arkadaşının beni dolandırması süreti ,ile 6 bin tl paramı çalmasıyla maddi deprem yaşadım,ve 13ekimde kavaklıdere büklüm sokağa geldim.Ev arkadaşı olarak bana gelenlerin aynı kaynakça bana geldğini öğrendim.Büklüm dende esata,gopa ve tekrar tunalıya taşndım ve en son güniz sk tan istanbula gittim.2005 29 ağustosta erol uyanıkla tanıştım,kişi ile iletişim anlaşmazlığı nedeni husumet aramızda oluştu.2005 ağustos başındada  Ağustosta  Özge özbaki-Ayça Ferda Demirel-Candan Dursun-Ersan Işık-Ali Haydar Boz-Hayri Gezer-Uğuray Güneysu isimleri tarafından,Aşırı huzursuz edilmem ve kişilerin işimi tehtit etmesi ve bu tehtit durumunun  yayına yansıması nedeni Alt yazı operatörlüğü servisine alınmıştım  iş güvenliğim gereği.

Erol uyanık vakası sonu hakan kuz dolandırması gerçekleşti 2006 ocak ayında,bu dolanrılma ile sosyal yaşamdan ve hayatın akışından izole edildim.Ardındanda tanştğım yeni insanlarla ilşkilerim aniden sonlanmaya başladı .Bulduğum bütün ek işlerden 2 gün sonra açıklamasız çıkarılmaya başlandım.Seni tanıdğımız için çok mutluyuz teşekkür ederiz diyerek işten çıkarıyorlardı beni.Çalıştıttırılmıyor dolandırılmam nedeni üzerime yüklenmiş borçları kapatmam bu şekilde engelleniyordu.Normal yaşam düzenine geçmem engelleniyordu bilinçli olarak.(özgür-furkan-erkan).

2007 şubatta tanştığım cem şen tarafından   psikolojik teröre maruz kalma 18.8.2008e kadar .Kişi iğrenç pislik lanet şahsiyet çıktı.
 
Ben iş adaptasyonumu kaybetme.
 
2007 Aralık ayında TRT Genel Müdürlüğüne İstanbul Televizyonu için tayin dilekçemi sundum,sadece işimde değil ikametimdede huzursuz ediliyor hem iş hem ikamet güvenliğim tehtit altında olmasını gerekçe gösterip.Kabul edildi tayin talebim.13.1.2008 de istanbul.

Beşiktaş ortaköye Ankaradaki ikametimi taşıdım,1nisan 2008 de, Ankarada uğradığım huzursuzluklar sonu aşırı stresten yaşanan  1sinir  patlaması sonunda, yaşanan tartışmada kurumun kadrolular karşısında geçici sigortalı tanımı ile çalışanları koruyan maddesi bulunmamamsı nedeni TRT ile ilişiğim kesildi.

Beyoğluna taşındım firuzağa mh ,ardından şişliye duatepe mh.,  şuan sarıyerdeyim.

2002 TRT ANKARA TELEVİZYONU prodüksüyon kaynaklarına KADRO AMAÇLI alınmamla başlayan özel hayat ve ikamet saldırıları sonunda olduğum son nokta bu .

Üzerime dolandırılmam nedeni yüklenmiş borçlar bir türlü bitmiyordu,bende geceleri çalşmaya karar verdim 1 süre,o borçları 1 an önce kapatmak için.

İstnbulda  ramazan candemir+yılmaz ertekin saldırılarına kimlik ve özel hayat ikamet özgürlüğümün yok edilmesi eylemlerine uğradım,2010 da hayatıma demet akalın yapışmasını farkettim,bu durumlar halen sürmekte.En son yaşadığım ilşkimde (Hakan Talayhan) demet akalın ve  demet akalının eski kocası öndr bekensirin taciz  saldırısına uğradı.Açık tehtit twittleri ortalıkta uçuştu.

Ramazan denen herifin işlettiği clupta sadece toplam 3 ay çalştım ?şahıs sürekli özgeeee özgee diyordu bana ve senin asla sevgilin olmayacak diyordu?Neden böyle söyledğini anlamıyordum.sonra şaka şaka diyordu.Fakat bunun gerçekten bana o kötülükleri yapacağı için söyledğini anlamıştım.

Her 2 şahsın TRT den kişilerce bana kötülük yapmaları için yönlendrildiklerini anladım.Kişilerle birlikte bazı EGM de özel hayatımın,ve para kazanmam için bulduğum işlerin peşinde sürekli?Her 2 koşulumda sürekli küüt diye sonlandırılıyor.

Haaaala kişilerce, hayatım özelim ikametimde huzurum keyfim, bulduğum işlerden kazanmam engelleniyor.

-Gökhan Yılmaz  kanal türk
-Erdal kurt gemlik
-Tuncay özen bodrum
-Jörg alman
-vee orhan takma adlı kemerburgaz ikametli kşi.


Aynı sistemle yaşamıma girmiş ve yok olmuş isimler.Olayların gelişimi hep aynı.

İsmini saydığım tüm kişilerin birbiri ile alakası olduğu ve 1likte herşeyi gerçekleştirdikleri açık ortada.Kısaca 1 tür organize suç çetesidirler.


 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder