15 Şubat 2013 Cuma


 
BİRTANEM
 
 Birtaneeeeem
Aaaah canıııım
Aaaaaah Birtaneeeeem

 

Neeeerdesiiin
Neeeerdesiiin
Aaaaah Birtaneeeeeeem

 

Birtaneeeeem
Aaah canııııım
Aaaaah Birtaneeeem

 

Neeerdesiin
Neeerdesiiin
Aaaaaah Birtaaaaaneem

 

Neeeerdesiiiin
Neeeerdesiiiin
Birtaneeeeeem

 

Aaaaah Birtaneeeeeeem

 
Neeerdesiiin
Neeeerdesiiin
Birtaneeeeeem
 
 


 




söz-beste:BİLGE İBİK
copyright reserved!

 

 
 
Ben Birtanemi yazarken aşşağıdaki, Stavros Pazarentsis /Hicaz taksim i  hiç duymamış ve aşşağıdaki şiiri hiç okumamıştım,hatta bu şiiri az önce gördüm okudum ve çok etkilendim.Neden? Çünkü ben Bitranemi yazdıktan sonra altına you tube den uygun ney fonu ararken rastladım Stavros Pazarentsis/Hicaz Taksimine ve dedimki aaaah negüzel tam benm sözlerimi duygumu hissimi yansıtan taksim,neşe ve  mutlulukla hatta sabah sabah sesimin tüm çatlaklığına rağmen seslendrmem ve yüklememi yaptım,ve çok tatlı 1 süprizki bu hicaz taksimin sözleride hemen hemen benim yazdığım Birtanem de aynı duygu ve sorguyu taşıyor.Şuanki mutluluğum ve sevincim tarifsiz.İŞTE DUYGU BU,NEGÜZEL BİRŞEY ŞUAN YAŞADIĞIM BU TATLILIK.Hiç bilmeden okumadan daha önce yazılan çalınanı aynı şeyi yazabimek aşkta hissedip yansıtabilmek.Çok özel.
 
 
İŞTE AŞK BU !
 
 
 
 
Yüklenme tarihi: 12 Tem 2011
Seher yeli,
yarin yurdu nerde?
Aşk katili, ayyar,
ay yüzlü dilberin yurdu nerde?
Gece karanlık,
Önümde güven vadisinin yolu.
Nerde Tûr ateşi?
Görüşme vaatleri nerde?
Kim geldiyse dünyaya
bir haraplık izi var üstünde.
Söyleyin bana:
harabatta, aklı başında, biri nerde?
Beşaret ehli olan
bilir işareti.
Söylenecek neler var neler
de sır mahremi nerde?
Her zerrenin bin türlü hesabı var seninle.
Biz nerdeyiz,
kınayıcı,
aylak herif nerde!
Sorun bir kıvrım kıvrım saçlarına
Gamlı,
başı dönmüş,
müptela
gönlüm nerde?
Divaneye döndü aklım
Mis gibi kokan
zincir zincir saçlar nerde?
Gönül terketti bizi,
çekildi bir köşeye.
Sevgilimin kaşı nerde?
Saki hazır,
mutrib hazır,
mey hazır
amma
Yarsiz olmaz eğlence;
yar nerde?
Hafız;
kırılıverme felek çimenliğinde
hazan rüzgarıyla öyle.
Makul bir şey düşün sen de;
Dikensiz
gül
nerde?

Hafız-ı Şirazi
                                             
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder