14 Şubat 2013 Perşembe


SEVGİLİLER GÜNÜ


Yaklaşık 13dk sonra sevgililer gününün ilk saatleri,kim ne derse desin benim için kutsal ve değerli gün,hazmedemeyen yoluma aşık diye çıkmasın.
 
 
Geldiğim büyüdüğüm ülke kültürü açık ortada, ve gözlemci kişiliğim.Olayları karşılaştırıp muhakeme gücüm,ve sezgilerim beni hristiyan sempatizanı yaptı ve sonunda bu dini dinim kabul ettim.Ve evet annemde şuan ümrede,ve giderken benden hellallik istedi.Helal ettim demekte zorlandım.
 
Çünkü 1 anne tecavüzüdür insanlardan hayatıma 10 yıldır, bitmek bilmedi.Oysa benim annemle hiç 1 sorunum yok,sadece 1 arada olduğumuz zaman anlaşamıyoruz.Zaten onunla 1 arada yaşama yaşımı geçeli 20 yıldan fazla oldu?Ve zateeen annemin bir kocası var,babam?Benim annemin başını beklememe ihtiyacı yok?
 
Benim sevgilim bile olması engelleniyor bu millet tarafından on yıldır!
 
Benim annem benim şuanki yaşım 41 yaşımda iken 5 çocuk sahibi idi.Ben erkek arkadaşımla on yıldır dışarda sarmaş dolaş dolaşamıyorum gezemiyorum düzenli sağlıklı 1 flört yaşıyamıyorum.Sürekli bir pislik ,her başlayan birbirinden aşk dolu ilşkimi küüt diye sonlandıttırmakta.
 
Sevgilimle telefonla konuşmamın kıskanılıp anneni ara demeler insanlarda,sevgilimi özlememi kıskanıp anneni görmeye git diyenler?????
 
Annemlemi sex yapacağım kardeşim ? HA?
 
 
1 kere erkek arkadaşımı arama görme ihtiyacımın anne olgusu ile kıyaslanması kadar iğrenç 1 şey olamaz?ENSEST VE EŞCİNSEL ilşkimi yaşayacakmışım annemle?
 
 
Sevgililer gününden bahsederken en sevgili kişi annedir diyenler duyuyorum?Bukadarmı antikültürler?Hiçmi araştırmamışlar sevgililer günü nasıl oluşmuş,ve nedir?Sevgililer günü aziz St Valentine nin aşık gençleri evlendirme geleneğinden türemiş 1 gelenektir.Ve St Valentin öldürülmüş  bu nedenle.Fakat buna rağmen hem St valentini ölümsüzleştrmek hem aşık gençleri evlendrme geleneğini sürdürebilmek ve putperestlerin bayramı ile aşık gençlerin karıştırılmasını engellemek için her 14 şubat,St Valentine yani 14 şubat sevgililer günü olarak kutlanmaya başlanmış.
 
Bunun neresinde hazmedilemeyecek dışlanacak 1 durum var?Kilise tarafından yaratılmış 1 gelenek diyemi?Camilerde sürdürebilirdi bu geleneği?Hatta istese muhammed bunu müslümanlarcada kabul edilmesini sağlayabilirdi,içinde fesatlık olmasa idi?Oysa kadına çok düşkün olan bizzat muhammedin kendisi?Demekki muhammed kadın ilşkilerini sadece sex fantazisi için kullanıyormuş?İçinde aşk sevgi yokmuşki Sevgililer gününün müslümanlar tarafındanda kabulunu sağlamamış.
 
 
Ben manevi duygulara çok değer veririm ve maneviyatta hissedilenin somut gösterimi varsa o maneviyatın gerçekliğine inanırım.Aksi halde inanmam,ve gerçek kabul etmem hissedilen duyguyu.Bana çünkü o hal, çok şizofren hal gelmekte.Adam beni aramayacak benle buluşmayacak ben onun bana aşkına inanıp sadakat göstereceğim?Bu imkansızdır bende.Benim mantığım şudur aşıksa arar,özler benmle olmak ister,benim için özel ve değerli olan herşeye saygı duyar,değerlerimi incitmez.ve bunuda ben söylemeden kendisi ister içinden gelir.Aramıyorsa o bana aşık değildir.Değerlerimi gözümün içine baka baka kırıyorsa ozaman o başından beri düşmanımmış demmekki derim.
 
 
1 erkek benimle hep vakit geçirmiş beni aramışsa sürekli fakat sevgililer gününde bana alo dememişsse,o ilişki benm için bitmiş demektir.Ben o insana sırılsıklam aşık olsamda 1daha o insanla asla olamam,sevgililer günü benimle olmamış olmasını beni aramamış olmasını hiç1 zaman hazmedemem,ilşkinin büyüsü bozulmuştur benm için artık.
 
Sevgililer gününün benim için çok önemli olmasından yola çıkıp diğer günler hiiç benmle ilgilenmemiş, çıkmamış adam pat diye sevgililer gününde karşıma çıkıp bana aşkım derse o adamıda asla kabul etmem,ben neyapayım kuru kuru sevgililer gününde karşıma çıkmasını?Aramızda yaşanan düzenli 1 ilşki, iletişim, romantizim yoksa?
 
Kısaca,sevgili iseniz ve düzenli 1 ilşkiniz var ise,yani 1birinizle buluşuyor geziyor 1 likte vakit zaten geçiriyo olsanız bile, en azından 14 şubatta bir alo deyin partnerinize,ogün ani 1 işiniz çıkmışssada ,elinizde olmayan nedenlerle sevgilinizle buluşamamışssanız bile.Ama aşkım fırsat bulamadım,şöyle oldu böyle oldular sadece yalan,yalan,yalandır.Sizde kabul edin yalan olduğunu.Hegün beraberdin ama onu gerçekten 1 sevgili olarak kabul etmemiştin.Yani sen sadece keyfini sürüyordun,hertürlü karşındaki insanla.ZATEN HERGÜN BERABER DEĞİLMİYİZ AŞKIM TAMAMEN YALANDIR.


Veya günler haftalarca ortalıkta olmamış,onu meraktan çıldırtmışsınızdır,1 açıklama bile yapmadan?Ama sevgililer gününde karşısına çıkmışssanız partnerinizin ,o ilşkininde o dakika biteceğini bilin.Onca stres,gerilimle geçirilmiş günlerin anlam ve manasını hiç 1 mazeret açıklayamaz, ve öyle o şekilde  sevgililer günü kutlamasınında 1 anlamı değeri olmaz.Sevgili olmak sorumlukluk demektir.şuur demektir.saygı demektir.Başka insanlar karşısında komik ve kötü hallere düşürdüğünüz sevgilinizin sizi o an bağışlamasını beklemeyin.
 
 
Kısaca gerçek flört,SEVGİLİ OLUN. abuk subuk hallerle,ego oyunları ile , kadın erkek ilşkisini bu denli, bukadar yıpratmayın.


İnsanlar artık sağlılklı 1 ilşki yaşıyorsa düzenli görüşürler,buluşurlar.İletişim imkanların hepsini sonuna kadar kullanırlar.SAĞLIKLI İLŞKİLERDE OLMAZSSA OLMAZDIR BUNLAR.


Yok arkadaşlar,markadaşlar iş,aile?Bunlar zaten siz varoldu olalı sizin hayatınızda olan kavramlardı,sevgiliniz yaşamınızda en son yer almış en yeni insan,dolayısı ile onun sizi tanımak için sizinle daha çok vakit geçirme hakkı ve ihtiyacı var.Birlikte vakit geçirme duymadığınız,sevgililer günü gelincede idiotu oynayacağınız insanada sevgilim diyerek boşuna o insanında zamanını vaktini çalmayın,duyguları ile oynamayın.

 

Bir erkek herzaman beraber oldğu kadını sevgililer gününde onurlandrmaktan rahatsz oluyor ise o erkek o kadını sadece sövüşlüyor demektir bunuda bilin!


 
 
 
                                                                                                                           BİLGE İBİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder