6 Şubat 2013 Çarşamba

Tebokan hafıza kayıpları ve konsantrasyon bozuklukları için kullanılıyormuş?


 Eyvah,eyvah ...... nedenmi eyvah?

Açıkcası tebokanın prospektüsünü hiç okumadım yani endikasyonları ne hiç bilmem?

Bir süredir kafamı kurcalayıp duruyordu tebokan konusu? Acaba ilaç tedavisinde hangi amaç için kullanılıyor olduğu?

Neden ?

Ben üniversite yıllarımda,çok zamanımı ders çalşmaya ayırmazdım,hep vize finaller zamanı sadece oturur ders çalşır ve sınava öyle girerdim.


Kız kardeşim tıp öğrencisiydi,1gün 1 yaz  tatilinde o ders çalşırken  bütün bunları nasıl hafızanda tutuyorsun aman tanrım ne çok döküman demiştim ,Hiç yorulmazmısın diye sormuştum ?

Kardeşim öyle zamanlar için kullandığım 1 taktik var onu yapıyorum demişti.Neymiş o taktik banada söyle bende kullanayım demiştim.Kardeşim olmaz çok tehlikeli sen yapma demişti.

1Gün okul dönemi kardeşimi aradım,ya banada söyle neyapıyorsun o kadar bilgiyi ezberleyebilmek için öyle uykusuz kalabilmek için lütfen diye ısrar ettim.Okadar çok ısrar ettimki,bana sadece ihtiyacım olduğunda kullanacağıma başka amaçlar için uygulamayacağıma söz verdirdi.Söz dedim.Çok kullanırsam ters etki yaparmış,kötü olurmuş.Tamam dedim.Kendiside ders çalşmak için çok zamanı kalmadığında daha çok uykusuzluğa dayanabilmesi için hafızası ,kullanıyormuş bu yöntemi sadece.

Tebokan diye 1 ilaç var eczaneden al,sınavdan 2 gün önce günde 1 tane iç ve bol kahvede kullan,hafızanı dahada güçlendirecektir,okuduğun her bilgi ezberinde kalacak computer gibi olacaksın dedi.işin bittiğinde kullanma dedi tamam dedim.

Ben sınav gecesi 2 tane tebokan içtim hep,bilgisayar beyni gibi okuduğum her kelime beynime yazılıyordu,uyku hiç etkilemiyordu ,uykusuzluk hissi duymuyordum hiç,sınava girip çıktıktan sonra kullanmıyordum.Bunu sadece son finallere girdiğimde yaptım.Gerçekten çok işe yaradı.Hiç 1 yan etkisini görmedim.Ama 1 kez olsun prospekdüsünü okumayı merak etmedim,kardeşimin söylediklerini uyguladım sadece.

Yıllar sonra TRT devamlılık rejilerinde resim seçici olarak çalışırken,kendime tatil zamanları yaratma oyunu oynamaya başlamıştım.Nöbetlerimi başkalarıyla değişme yöntemi ile üst üste denk getirip kendi nöbet zamanlarımı boşa çıkarıyor 4 gün üst üste boş gün yaratıyordum mesela bu yöntemle.Buda kısa tatiller için yeterli zamandı,bu çok hoşuma gidiyordu.Son 1 yıl bunu çok sık yaptım.Sonra bu nöbetlerimi tek 1 güne sıkıştırma hilesine başladım ,yani 3 farklı gün nöbetimi tek günde çıkartma,bu imksansızdı,bünyenin böyle 1 şeye dayanması mümkün değildi.Ben dayanıyordum.

Yine 1 hafta tüm haftayı boşa çıkartmak istedim boşa çıkarttığım zamanıda Adanada tatil yaparak geçirme planı yapmıştım.Nasıl yapsamki dedim aklıma tebokan geldi,gittim satın aldım.Fiatı ucuzdur,nöbetlerimi değiştrdim aynı gün işleme başladım tebokan içip,herkes şoka girdi Bilge rekora imza attın diye yorumlar yaptılar.Sanırım Hakan Aldemir e bunu nasıl becerdiğimi anlattım daha sonra....Yani tebokan o hafta kullandığımı.

Ben çok aptal 1 insanım Hakan Aldemirin tebokan ilacından yola çıkarak bana neler yapıştırabileceği hiç aklıma gelmedi,nebileyim asla otür fesaklıklar düşünmek aklıma gelmeyeceği için.

Bazı şeyleri şimdi anlıyorum.Az önce otururken googleden tebokan ne işe yarar diye bakmak geldi aklıma,ve baktım.EYVAH,EYVAH  dedim.


Hafıza kayıpları ve konsantrasyon bozuklukları için kullanılan 1 ilaçmış TEBOKAN.

Benimde sürekli insanlar hafızamla uğraşıp durur yıllardır,mesela geçmiş ilşkilerime dair tüm hisleri tamamen zihnimden atabilmem,ve yeniden çok büyük aşık olabilmem nedeni.

Bunun için neden insanların benmle uğraştığını halen anlamış değilim.Sürekli geçmişte kalanları hatrlamam için iğrenç tacizlerin bana yapılması?Üstelik kişilerin bana yaşattığı adam gibi 1 ilşki aşk olmadığı halde?Ve küüt diye başlamış yeni ilşkimin sonlandıttırılması birden?

Son zamanlarda bunu çok sık düşünüyordum,neden ısrarla geçmişte kalmış kişilere ait objelerle bana geçmişte kalmış kişileri insanların hatrlatmaya çalştığını?Adamlar kendi hayatını kurmuş niye benim onları hatrlamam gerektğini anlamıyordum?

Sanırım şimdi anladım.

Hakkımda hafıza kaybı hastalığı olduğuna dair sanırım bir sanrı yaratılmış.Ve nezaman bir ilşkiye yeniden başlasam birileri sanırım bu sanrıyı yeni erkek arkadaşıma anlatıp bana karşı onu korkutuyordu.Erkek arkadaşlarıma zamanla hiç1şey hatrlayamayacağımı galiba söylüyorlardı kendimi bile bilmeyeceğim gibi saçmalıyorlardı.

HAKAN ALDEMİR ,olup biten bundan ibaretse senin ALLAH BELANI VERSİN!LANET OLSUN SANA!LAN sadece resim seçicilik nöbetimde uykum gelmesin nöbeti hatasız geçirebilmek için en fazla 2 defa uygulamışımdır tebokan kulanma yöntemi ile nöbet geçirmeyi.Bunuda seni adam yerine koyup tüm saflığımla sen  hakan aldemir ağbisin  diye  sana söylemiştim.NERDEN BİLEYİM YILLARCA ÖZEL HAYATIMI YOK ETMEK İÇİN SİLAH YAPILACAĞINI TEBOKAN KULLANMIŞ OLMAMIN?Konsantrasyon bozukluğu die birşey bende asla olmamıştır.

Bitmiş ilşkilerimin bende izi kalmamasınında hafıza kaybıyla ilgisi yok,kişileri tabiiki hatrlıyorum ama bende 1 etkileri kalmıyor insanların ilşki bitince bu nedenle hatrlamam geçmişi.Bu müthiş 1 özelliktir,bunun için tebokan kullanmaya gerek yok.Tebokanı sadece uyku karşısında dirençli olabilmek beynimin uyanık kalmasını sağlamak için 2 defa sınavlarımda 2 defada trt de nöbetlerimde kullandım sadece.başka kullanmadım ..Zaten kullanmadığım içinde öyle kalmıştı evde bir tebokan kutusu.

Acaba böyle 1şey hakkımda hakana, hakan talayhanada anlatıldımı?Bu korkunç 1 saçmalık çünkü.



OOF OOF  bu ülke insanları gerçekten ,eğer kendinize sahip değilseniz sizi ya tımarhaneye,ya intihara,yada hapishaneye sürükler.Bakınız 1 ilaç adı nedeni hakkımda neler yaratılmış olma ihtimali var,ve sanırım şuan ihtimal olduğunu söyledğim şey tamamen gerçek. ki bu çok acı ozaman korkunç 1 durum benm için.



Bütün yıllarımın nekadar saçma bir yanlış anlaşılma nedeni yok edildğini açıklıyor bu durum.ve bütün ilşkileriminde.Tabiki bu yine iyi niyetli tahmin.Ya birde bunun kastlı bu şekilde yapıldığı ihtimali doğruysa,yani beni yaşamdan diskalifiye edip benm yerime başka insanların amaçlarıma ulaşabilmek için çevrdği 1 tezgahsa bu durum?


cık,cık,cık ....





6 yorum:

  1. Bu nasıl bir insanlıktır ki bir insanın duygularını bu kadar hiçe sayarak ona acı çektirmek.

    Anlamak için sanırım O insan(!) kadar insan olmak gerek...

    Yazık.. hem de çok yazık.

    Bilge İBİK; kimsin, kimin neyisin bilmem, ama sana bunu yaşatanı eğer görmezden gelebiliyorsan çok ama çok büyük bir insansın...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş ilişkilerindeki hisler bittiğinde hiçbir iz kalmaması hafızayla ilgili değil ki. Bende de kalmaz tamamen sıfırlanır duygular. Her anı hatırlayabilirsin ama nasıl o şekilde hissettiğine inanamazsın çünkü değişmişsindir geri dönüş yoktur. Deneyimlerini samimiyetle yaşayan karakterdeki insanların özelliğidir bu. Bittiği anda tüm vicdanın temizdir ve aklına bile gelmez. Karakter özelliğidir, hafıza kaybı değil :)

    YanıtlaSil
  3. Ya ben okudum ama ne demek istediğini anlamadım ki kim bu hakan neden kızmış ona

    YanıtlaSil
  4. Turkçeniz aşırı zayıf

    YanıtlaSil
  5. Trojan güñde bir adet.kullanmak yetermi bilgisi olan varsa yazabilirmi

    YanıtlaSil