14 Şubat 2013 Perşembe

AŞKIM



Bugün ne düşündüm hep
Biliyormusun sevgilim?
 
 

Senle daha hiç tanışmadan,
Hissettiğim o aşkın
o büyüleyici görkemini.
 
 
Bana ben gelyorum sevgili
kucakla beni
tüm içtenliğinle
... diyen?

Seve seve içimdeki herşeyi
Kendimden arındırıp
 Tüm içtenliğimle
yeni aşka
Sana kendimi
hazırladım.
 
 
Sanki  cennetten gelen
fısıltı gibiydi
o duygu?
içim
kıpır kıpırdı sana ,
 
 
Daha seni hiç tanımadan
seninle hiç tanışmadan.

 
 
Evet bugün hep seni böyle andım.
Seninle daha hiç tanışmadan
 
 
 
Senin bana hissettrdiğin
cennet duygusuyla.
 
 
 
Bil istedim sevgili,
 Her ne olmuşssa sana?
 Ve neden,
 Yok olmuşssan?
 
 

Bilmeye hakkın var,
Tek başıma yaşamadım,
Çünkü ben seni!
 


Duygumu hissetmişssem,
Duygumu yaradanın,
Sahibi sensin....!
 
 


Sevgiler sevgilim.
 
 


Her nerede?
Nasıl isen?
 
 



Sevgiler
   
AŞKIM.....








 
 
 
 
 
söz:BİLGE İBİK
copyright reserved!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder